نمونه موردی کتابخانه

پاورپوینت تحلیل نمونه موردی کتابخانه مرکزی اصفهان همراه با پلانها و تصاویر

نمونه موردی باغ کتاب داخلی

نمونه موردی کتابخانه مرکزی اصفهان

کد محصول: M49

در سال‌های آغازین هزاره سوم میلادی، جهان در آستانه یك تحول و خیزش عظیم و فراگیر علمی، فرهنگی و ارتباطی قرار گرفته است. از خصیصه‌­­های ذاتی و ویژگی‌های برجسته این دوران، تعامل و تبادل پیوسته و سریع فرهنگی و علمی ملل جهان با یكدیگر از طریق فناوری‌های نوین و پیشرفته است. در این عصر، توسعه یافتگی ملت‌ها را با معیارهای مشخصی مورد سنجش و ارزیابی قرار می‌­­دهند. که عبارتند از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های علمی، فرهنگی و تحقیقاتی.

كتابخانه مركزی و مركز اطلاع رسانی شهرداری اصفهان، با زیربنایی بالغ بر۰۰۰/۱۲متر مربع در خیابان باغ گلدسته روبروی باغ و کاخ هشت بهشت واقع شده است. مركز با طی فراز و نشیب‌­­های فراوان در ۲۹ بهمن ماه سال ۱۳۸۱ افتتاح گردید و عملاً شروع به كار كرد. این ساختمان در پنج طبقه بعنوان اولین مركز چند رسانه‌­­ای شهر تاریخی اصفهان احداث گردیده است. اصول معماری آن متناسب با شرایط اقلیمی این شهر بوده و از شفافیت فضای خارجی در داخل و تركیب معماری اصیل اصفهان و معماری روز جهان برخوردار است. نمای خارجی آن مكعب شكل با پوسته‌­­ای آجری می باشدكه در نوع خود بی‌­­نظیر است. این کتابخانه در مقایسه با همه کتابخانه‌­­های عمومی وزارت ارشاد و سازمان فرهنگی هنری شهرداری سراسر ایران و به عنوان بزرگترین کتابخانه عمومی در حال فعالیت است.

ساختمان کتابخانه مرکزی اصفهان در نزدیکی مجموعه تاریخی میدان نقش جهان (خیابان باغ گلدسته) و در مقابل باغ هشت بهشت بنا شده است. در این محدوده عناصر شاخص معماری عصر صفوی دیده می‌­­شود که شامل کاخ و باغ هشت بهشت، کاخ چهلستون، باغهای صفوی و … می‌­­باشند. احداث این ساختمان پنج طبقه در سال ۱۳۷۷شروع و در نهایت در بهمن ماه سال ۱۳۸۱ به بهره‌­­برداری رسید.‌­­

نمونه موردی کتابخانه مرکزی اصفهان نمونه موردی کتابخانه مرکزی اصفهان

———————————————————————————————————————————————-

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت تحلیل نمونه موردی کتابخانه مرکزی اصفهان همراه با پلانها و تصاویر
  • فرمت فایل:پاورپوینت
  • تعداد صفحات: 47
  • حجم فایل: 5 مگابایت  
قیمت قبلی: 120000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

پاورپوینت تحلیل نمونه موردی کتابخانه مرکزی اصفهان همراه با پلانها و تصاویر

نمونه موردی کتابخانه مرکزی اصفهان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.