نمونه موردی مجتمع تجاری

پاورپوینت تحلیل دو نمونه موردی مجتمع تجاری داخلی همراه با پلانها و تصاویر

نمونه موردی مجتمع تجاری ایرانی

نمونه موردی مجتمع تجاری داخلی

کد محصول: M56

مجتمع تجاری تیراژه

  • مرکز خرید تیراژه تهران یکی از مراکز خرید غرب تهران است که قدمتی ۱۵ ساله دارد. این مرکز خرید ۵ طبقه دارد که شامل طبقات منفی یک، همکف، یک، دو و سه است. مرکز خرید تیراژه از جمله مراکز پرطرفدار در غرب تهران در بزرگراه اشرفی اصفهانی نرسیده به بزرگراه همت است. تنها مرکز خرید تیراژه در تهران تا سال ۹۲، این مرکز خرید بود تا اینکه پاساژ تیراژه تهران دو در خیابان شهید مدنی تهران افتتاح گردید و پس از آن این مرکز خرید به مرکز خرید تیراژه یک تبدیل شد. برای مدت‎های طولانی پاساژ تیراژه تهران، تنها پاساژ موجود در بزرگراه اشرفی اصفهانی حدفاصل بزرگراه حکیم و همت در محله باغ فیض بود، چندی پیش مرکز خرید طلا و جواهر گنجینه ۲۴ به همسایگی پاساژ تیراژه ساخته شد. در سال‌های اولیه، مرکز خرید تیراژه یک مرکز خرید لوکس به حساب می‎آمد اما امروزه با گذر ۱۵ سال یک مرکز خرید اقتصادی محسوب می‎شود که می‎توان در پاساژ تیراژه خیلی خریدهای به صرفه و اقتصادی کرد. دسترسی آسان یکی از ویژگی‎های منحصر به فرد تیراژه است.

مجتمع تجاری میلاد نور

  • مجتمع تجاری ميلاد نور در تهران ميدان پونک واقع شده است . اين مجتمع کاربری صرفا تجاری و تا حدودی تفريحی ( به صورت بسيار محدود ) دارد . اين مجموعه در اصل از تعدادی مغازه تشکيل شده است که می‌توان گفت تا حدودی دارای عمکرد پاساژ می ‌باشد. در طراحی اين مجموعه تجاری ، معمار در صدد بوده است که عابرين از خيابان را در گوشه ها با امتداد دادن فضای عمومی خارجی Friendrich Strasse جدا کند. فضای طبقه همکف در سمت خيابان کاملا آزاد و بدون ديوار است و اين آزادی و خالی بودن طبقه همکف به عابرين پياده امکان می دهد که مخروطهای نوری بسيار بزرگ و براق و درخشنده مجموعه را نظاره کنند که ترکيبی زيبا و جذاب از نور و رنگ است.

نمونه موردی مجتمع تجاری داخلی

———————————————————————————————————————————————-

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت تحلیل دو نمونه موردی مجتمع تجاری داخلی همراه با پلانها و تصاویر
  • فرمت فایل:پاورپوینت
  • تعداد صفحات: 70
  • حجم فایل: 6 مگابایت  
قیمت قبلی: 120000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

پاورپوینت تحلیل دو نمونه موردی مجتمع تجاری داخلی همراه با پلانها و تصاویر

نمونه موردی مجتمع تجاری داخلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.