نمونه موردی خوابگاه دانشجویی

پاورپوینت تحلیل نمونه موردی خوابگاه دانشجویی پاریس همراه با پلانها و تصاویر

نمونه موردی خوابگاه دانشجویی

نمونه موردی خوابگاه دانشجویی پاریس

کد محصول: M62

در سال ۱۹۳۰، لُکُربزیه برای طراحی خوابگاهی به خدمت گرفته شد که قرار بود دانشجویان سوئیسی دانشگاه بین المللی در پاریس را در خود جای دهد . در آغار، این معمار و پیر جینِرِت، همکارش در آن زمان پروژه را ،به دلیل تنشی که با حمایت سوئیسی ها بعد از پیشنهاد معماران برای مسابقه طراحی ساختمان سازمان ملل داشتند، رد کردند ولی سر انجام، آن ها این پروژه را خوب ارزیابی کرده و با بودجه ای محدود این خوابگاه را طراحی کردند . اگرچه، پروژه را درجهتی هدایت کردند که مجموعه ای از اصول مدرن لُکُربزیه را به کاربرد و لُکُربزیه هم مجبور شد تا قبل از طراحی هر پروژه ای، بر معماری مسکونی تمرکز کند.

پاویون سوئیس، پنج اصل معماری لُکُربزیه درساختمان را از طریق طراحی اش به کار گرفت . این ساختمان بر پیلویت هایش بالا رفته و ارتفاع می یابد که به مرکز مجموعه نزدیک است و بر ویژگی “شناور بودن ” ساختمان تاکید می کند . بام باغ مجموعه از شهر کناره می گیرد و به ساکنان ساختمان خدمات می دهد، اگر چه به اندازه یونیت دِ هبیتنت در مارسِی روح بخش و سر زنده نیست . همچنین سه قاب در ساختمان،به این باغ، چشم اندازهایی اعطا می کند و عناصر سازه ای خالصش را آشکار می سازد .

این ساختمان به شکلی آرام و سبک در بافت پیرامونش جای گرفته است و منشور ِ باشخصیتی، فرو رفته در بافتی سبز به نظر می آید . لُکُربزیه اداره ی به کار گیریِ بودجه ای محدود، به منظور گسترش مهم ترین اصول پایه اش را بر عهده داشت ولی هرگز زیبایی فضایش را قرابانی نکرد . پاویون سوئیس در غالب گسترش پروژه ویلا ساوا در مسیری قدم گذاشته بود که اصول معمارش را در جهت طراحی ساختاری بزرگ تر و زنده تر و همچنین نزدیک تر به شهر و مردم به ارمغان آورده باشد .

نمونه موردی خوابگاه دانشجویی پاریس

———————————————————————————————————————————————-

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت تحلیل نمونه موردی خوابگاه دانشجویی پاریس همراه با پلانها و تصاویر
  • فرمت فایل:پاورپوینت
  • تعداد صفحات: 39
  • حجم فایل: 3 مگابایت  
قیمت قبلی: 120000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

پاورپوینت تحلیل نمونه موردی خوابگاه دانشجویی پاریس همراه با پلانها و تصاویر

نمونه موردی خوابگاه دانشجویی پاریس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.