نمونه موردی خوابگاه دانشجویی

پاورپوینت تحلیل 3 نمونه موردی خوابگاه دانشجویی داخلی همراه با پلانها و تصاویر

نمونه موردی خوابگاه دانشجویی

نمونه موردی خوابگاه دانشجویی داخلی

کد محصول: M61

بهترین و امن ترین مکان زندگی دانشجویی برای آنهایی که در شهرهایی غیر از محل سکونت دائم مشغول به تحصیل هستند ، خوابگاههای دانشجویی است . سیاست اسکان دانشجویان واجد شرایط در چارچوب قوانین و مقررات وزارت علوم تحقیقات و فناوری و نظارت بر سکونت آنها در طول سال تحصیلی با ارائه مطلوبترین خدمات رفاهی از جمله امکان دسترسی به اینترنت ، سالن تلویزیون ، سالن مطالعه ، نماز خانه ، سالن سرو غذا ، فروشگاه و فعالیت های فرهنگی از وظایف اداره امور خوابگاه ها است.

۱-خوابگاه دانشجویی فاطمیه

مجتمع فاطمیه ها بزرگترین مجتمع خوابگاهی خواهران دانشگاه تهران است که در انتهای خیابان کارگر شمالی؛ روبروی خیابان بیستم دست چپ؛ قرار دارد. این مجتمع شامل پنج ساختمان (فاطمیه ۱، فاطمیه ۲، فاطمیه ۳، فاطمیه۴، فاطمیه ۵)، دو مهمانسرا، یک مجموعه فرهنگی هنری، زمین چمن مصنوعی، کتابخانه، آمفی تئاتر، سایت رایانه و . . . است. ساختمانهای فاطمیه ۱، ۲ و ۳ در سال ۱۳۶۶ و ساختمانهای فاطمیه ۴ و ۵ در سال ۱۳۶۸ احداث شده اند. درب ورودی، هر ساختمان را به دو قسمت ضلع غربی و ضلع شرقی تقسیم نموده و در اطراف هر راهرو اتاقهای دانشجویان قرار دارد. لازم به ذکر است این مجتمع به شبکه اینترنت بی سیم (وایرلس) متصل و کلیه اتاقهای دانشجویان مجهز به یک دستگاه یخچال جداگانه است.

۲- خوابگاه دانشجویی دانشگاه علم و صنعت

مجموعه خوابگاه دانشگاه در قسمت شرقی دانشگاه علم و صنعت واقع است. طراحی بر اساس ظرفیت ۲۴۰۰ نفر دانشجو به پایان رسیده و دارای سه نوع خوابگاه پسران، دختران، متاهلین می باشد.۷۰ درصد ظرفیت خوابگاه ها به پسران و ۱۷ درصد به دختران و ۱۳ درصد به دانشجویان متاهل اختصاص دارد. خوابگاه ها دارای فضاهای عمومی و خصوصی چون واحد های خواب، مطالعه،اتاق های جمعی تلویزیون،سرویس های بهداشتی آبدارخانه و آشپزخانه ها و رخشویخانه ها،اطلاعات،اتاق سرایدار،انبارلوازم و محل موتور خانه فرعی و فضاهای ارتباطی است.

۳- خوابگاه دانشجویی کوی تهران

کوی دانشگاه تهران که در انتهای کارگر شمالی (امیرآباد شمالی) جای گرفته‌است، یکی از ۱۳ خوابگاه دانشجویی دانشگاه تهران و بزرگترین مجموعه خوابگاه دانشجویی در خاورمیانه‌است[نیازمند منبع] که در سال ۱۳۲۴ به دانشگاه تهران واگذار شد و پس از آن نیز گسترش یافته‌است.

کوی دانشگاه تهران از خوابگاه پسران و خوابگاه دختران (خوابگاه فاطمیه) تشکیل می‌شود. کوی دانشگاه یک مجموعهٔ خوابگاهی بزرگ است که از تعدادی ساختمان یا بلوک ساختمانی تشکیل شده‌است. برخی از این ساختمان‌ها نوساز و جدیدند و برخی نیز از قدمت زیادی برخوردارند. خوابگاه دختران دارای کتابخانه، مرکز درمانی بهداشتی و مشاوره، زمین ورزش روباز و فروشگاه است. در این خوابگاه حضور و غیاب صورت می‌گیرد و دانشجویان باید در ساعت مشخصی در شب در خوابگاه حضور داشته باشند. ظرفیت اتاق‌ها ۳ نفره‌است ولی معمولاً ۴ الی ۵ نفر در آن سکونت دارند. سرویس‌های بهداشتی و آشپزخانه‌ها اشتراکی استفاده می‌شود. هر ساختمان دارای سالن مطالعه نیز هست.

نمونه موردی خوابگاه دانشجویی داخلی

———————————————————————————————————————————————-

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت تحلیل 3 نمونه موردی خوابگاه دانشجویی داخلی همراه با پلانها و تصاویر
  • فرمت فایل:پاورپوینت
  • تعداد صفحات: 47
  • حجم فایل: 5 مگابایت  
قیمت قبلی: 150000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

پاورپوینت تحلیل 3 نمونه موردی خوابگاه دانشجویی داخلی همراه با پلانها و تصاویر

نمونه موردی خوابگاه دانشجویی داخلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.