نمونه موردی بیمارستاننمونه موردی بیمارستان خارجی

پاورپوینت تحلیل نمونه موردی بیمارستان کارلوس اسپانیا

نمونه موردی بیمارستان خارجی

پاورپوینت تحلیل نمونه موردی بیمارستان کارلوس اسپانیا

کد محصول: H22

از نظر مفهومی، بیمارستان کارلوس اسپانیا بر پایه ای تنظیم شده است که واحدهای مراقبت بهداشتی، بیماران سرپایی، تشخیص و درمان را در خود جای داده است. بیمارستان در سه ماژول یا ساختمان موازی ساخته شده است که نشان دهنده بهترین ساختارهای ماتریس بیمارستان است. انعطاف پذیری، انبساط، وضوح عملکردی و گردش افقی. روی این سازه دو واحد بستری، دو تاج بیضی شکل کشیده شده با انحناهای دلپذیر که از نظر حسی از اشکال مسکونی افسرده‌کننده «بلوک قرص» متمایز است و از بهترین معماری مسکونی اخیر الهام گرفته شده است: حذف راهروها، در نتیجه سر و صدا. ، گردش متحدالمرکز، نور و سکوت در اطراف یک دهلیز مشترک.

پاورپوینت تحلیل نمونه موردی بیمارستان کارلوس اسپانیا

این مدل جدید بیمارستان در سه عنصر اساسی پیکربندی شده است: کارایی، نور و سکوت. بهترین ها در مورد معماری بیمارستان و بهترین ها در معماری مسکونی. از نظر مفهومی، بیمارستان جدید بر اساس ساختاری به واحدهای مراقبت بهداشتی، تشخیص و درمان سرپایی تنظیم شده است. ساختار در سه ماژول یا ساختمان موازی که منعکس کننده بهترین ساختارهای اصلی بیمارستان هستند: انعطاف پذیری، گسترش، وضوح عملکرد و گردش افقی.

پاورپوینت تحلیل نمونه موردی بیمارستان کارلوس اسپانیا

———————————————————————————————————————————————-

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت تحلیل نمونه موردی بیمارستان کارلوس اسپانیا به همراه پلان ها و تصاویر
  • فرمت فایل:پاورپوینت
  • تعداد صفحات: 56
  • حجم فایل:  3 مگابایت  
قیمت قبلی: 120000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.