نمونه موردی کتابخانه

پاورپوینت تحلیل نمونه موردی باغ کتاب تهران همراه با پلانها و تصاویر

نمونه موردی باغ کتاب

تحلیل نمونه موردی باغ کتاب تهران

کد محصول: M46

باغ کتاب تهران در تپه‌های عباس‌آباد تهران واقع شده‌است. این باغ از شرق با کتابخانه ملی ایران، از شمال شرقی با فرهنگستان‌های علوم، و زبان و ادبیات فارسی، از شمال غربی با باغ هنر و از غرب با باغ‌موزه دفاع مقدس همسایه است.

وسعت باغ کتاب تهران ۱۱۰ هزار متر مربع است که ۶۵ هزار متر مربع آن ساختمان نمایشگاهی، تالارهای همایش و اداری است و مابقی آن را فضای سبز و یک دریاچه مصنوعی تشکیل می دهد. فضای داخلی باغ کتاب تهران شامل ۱۶ سالن نمايشگاهی هر یک به مساحت ۲۰۰۰ متر مربع و در دو طبقه بنا شده است. قرار است باغ کتاب تهران پس از تکمیل، به عنوان یک نمایشگاه کتاب دائمی در چهارفصل سال به نمایش و ارائه کتاب بپردازد.

باغ کتاب تهران» بزرگترین مجموعه کتاب و سرگرمی های علمی کشور است که در دوطبقه با زیربنای ۶۵ هزار متر مربع و وسعت ۱۱۰ هزار متر مربع در اراضی عباس آباد احداث شده است. طول بنای باغ کتاب حدود ۵۵۰ متر و عرض آن به حدود ۷۰ متر می رسد. این مجموعه بزرگترین کتابفروشی ایران و بنا به برآورد نشریه نیوزویک (احتمالاً) بزرگترین کتابفروشی جهان به شمار می رود. کارفرمای پروژه شهرداری تهران است و عملیات طراحی و ساخت آن را شرکت توسعه فضاهای فرهنگی انجام داده است.

باغ کتاب دارای جاذبه های متنوع علمی، فرهنگی و تفریحی است که میتوانید در صفحه امکانات باغ کتاب معرفی تمامی این امکانات را مشاهده نمایید.

تحلیل نمونه موردی باغ کتاب تهران تحلیل نمونه موردی باغ کتاب تهران

بنای باغ کتاب تهران در سه طبقه شامل چهار بلوک است:

بلوک A: بهارستان

بلوک B: خیالستان باغ کتاب

بلوک C : نگارستان (باغ علم کودک)

بلوک D: سروستان باغ کتاب

 

———————————————————————————————————————————————-

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت تحلیل نمونه موردی باغ کتاب تهران همراه با پلانها و تصاویر
  • فرمت فایل:پاورپوینت
  • تعداد صفحات: 55
  • حجم فایل: 5 مگابایت  
قیمت قبلی: 120000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

پاورپوینت تحلیل نمونه موردی باغ کتاب تهران همراه با پلانها و تصاویر

تحلیل نمونه موردی باغ کتاب تهران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.