پلان موزه ایرانیپلان موزه خارجیتحلیل پلان موزهدانلود نمونه موردی موزهنقد و بررسی موزهنمونه تطبیقی موزهنمونه موردی موزهنمونه موردی موزه ایرانینمونه موردی موزه خارجی

پاورپوینت تحلیل نمونه موردی موزه گوگنهایم بیلبائو

پاورپوینت تحلیل نمونه موردی موزه گوگنهایم بیلبائو

کد محصول:M 14

موزه گوگنهایم بیلبائو از معروف‌ترین موزه‌های جهان و در اسپانیا می‌باشد. این بنا در شهر بیلبائو واقع است. این موزه در ۱۹۹۷ تکمیل شد و معمار آن فرانک گهری بوده است.نمای این بنا از ورق‌های تیتانیوم ساخته شده و لایه زیرین آن از قیر الاستیک پوشیده شده تا ضد آب باشد.در ادامه با سایت آرک هوم همراه باشید تا پاورپوینت تحلیل نمونه موردی موزه گوگنهایم بیلبائو تقدیم حضور شما عزیزان گردد.

نمای ساختمان این موزه در ترکیبی که با نور آفتاب و سایه روشن‌های آن پیدا می‌کند، گاهی موجدار و گاهی هم خالدار به نظر می‌رسد اما جالب‌ترین نکته درباره این موزه، طرح نمای آن است. اگرچه نمای بیرونی این موزه از فلز ساخته شده اما نگاه نزدیک تر به این نما نشان می‌دهد که این نما، طرح آجری دارد.

پاورپوینت تحلیل نمونه موردی موزه گوگنهایم بیلبائو

 منحنی‌هایی که ظاهر ساختمان را از فرم سنتی به مدرن تبدیل کرده، یک ساختارشکنی زیبایی شناسانه را در معماری این بنا ایجاد کرده است.این بنا از زیر دریایی های روسی الهام گرفته است و اکسید تیتانیوم باعث رنگ خارق العاده آن است.

بنای موزه گوگنهایم بیلبائو در محوطه‌ای به مساحت ۳۲,۵۰۰ مترمربع در کنار رودخانه «نِرْویون» (Nervión) قرار دارد، طرح دریا گونه گِری به صورتی بی‌انتها با منظره شهری در می‌آمیزد و با شکل کشتی گونه و دم ماهی تیتانیومی‌اش روزگار خوش صنعت دریایی شهر را به یاد می‌آورد.

پاورپوینت تحلیل نمونه موردی موزه گوگنهایم بیلبائو

 اما قسمت‌های شیشه‌ای سازه بازدیدکنندگان را به تماشای نقاط برجسته مدرن شهر دعوت می‌کنند. موزه برای بازدیدکنندگان مواردی دائمی و موقتی را از هنرمندان سرتاسر جهان به نمایش گذاشته‌ است. در سال ۱۹۹۷ درهای گوگنهایم با نمایشگاهی از ۳۰۰ اثر متعلق به قرن بیستم به روی مردم بازگشایی شد که با شاهکارهایی از هنرمندان اروپایی چون پیکاسو، میرو، ماتیس و شاگال آغاز شده و به هنر پاپ آمریکایی با آثاری از «کلاوس اولْدِنبرگ» (Claes Oldenburg) و «اندی وارهول» (Andy Warhol) و برخی آثار ویدئویی ختم می‌شد.

فرانک گری معمار موزه گوگنهایم بیلبائو

با ۱۱,۰۰۰ مترمربع فضای نمایشگاهی، موزه به ۱۹ گالری تقسیم شده که بزرگ‌ترین آن‌ها گالری آرسِلور (Arcelor) با ۱۳۰ متر طول است. این گالری محل نمایش دائمی «موضوع زمان»، یک مجموعه مجسمه از هفت ورقه استیل موج‌دار زنگ‌زده، اثری از ریچارد سِرا می‌باشد که آن را به طور اختصاصی برای این موزه ساخت. برخی آثار دیگری از سایر هنرمندان با موضوع مرتبط با منطقه نیز به نمایش گذاشته شده‌اند. از میان این آثار می‌توان به چیدمان جنی هولزر (Jenny Holzer) برای بیلبائو اشاره کرد که از ۹ ستون با نشانه‌های LED تشکیل شده و عباراتی مغشوش به زبان انگلیسی، اسپانیایی و باسکی را حول موضوع مرگ پخش می‌کنند.

بنا به نظر بسیاری از منتقدین، آینده این موزه به عنوان یکی از بهترین موزه‌های هنر مدرن اروپا بسیار درخشان است. در حالی که مجموعه دائمی این موزه به تدریج کامل می‌شود، پیوند آن با سایر موزه‌های گوگنهایم دنیا مانند نیویورک، ونیز و برلین امکان دسترسی به برخی از بهترین شاهکارهای قرن بیستم را به موزه اعطا می‌کند.

پاورپوینت تحلیل نمونه موردی موزه گوگنهایم بیلبائو

———————————————————————————————————————————————-

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت تحلیل نمونه موردی موزه گوگنهایم بیلبائو،به همراه پلان ها و تصاویر
  • فرمت فایل:پاورپوینت
  • تعداد صفحات:50
  • حجم فایل:5 مگابایت  
قیمت قبلی: 120000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

پاورپوینت تحلیل نمونه موردی موزه گوگنهایم بیلبائو،پاورپوینت تحلیل نمونه موردی موزه گوگنهایم بیلبائو،پاورپوینت تحلیل نمونه موردی موزه گوگنهایم بیلبائو

نمونه موردی موزه فرش,دانلود نمونه موردی موزه در ایران,دانلود رایگان پاورپوینت تحلیل موزه,دانلود پاورپوینت تحلیل موزه,پاورپوینت تحلیل موزه,

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.