پلان موزه ایرانیپلان موزه خارجیتحلیل پلان موزهدانلود نمونه موردی موزهنقد و بررسی موزهنمونه تطبیقی موزهنمونه موردی موزهنمونه موردی موزه ایرانینمونه موردی موزه خارجی

پاورپوینت تحلیل نمونه موردی باغ موزه دفاع مقدس ایران

نمونه موردی موزه ایرانی

پاورپوینت تحلیل نمونه موردی باغ موزه دفاع مقدس ایران

کد محصول:M 15

برخی، از این مجموعه به عنوان بزرگ‌ترین موزه جنگ جهان اسلام و مدرن‌ترین موزه غرب آسیا نام برده‌اند. آذر ماه سال ۱۳۸۳ مطالعات اولیه پروژه‌ای انجام گرفت که امروز ما به عنوان باغ موزه دفاع مقدس شاهد آن هستیم.در ادامه با سایت آرک هوم همراه باشید تا پاورپوینت تحلیل نمونه موردی باغ موزه دفاع مقدس ایران تقدیم حضور شما عزیزان گردد.

۲۵۰ نفر در مسابقه طراحی این مجموعه شرکت کردند و ۴۲ اثر به دبیرخانه مربوطه تحویل داده شد. این موزه نهایتا در شهریور ماه سال ۱۳۹۱ افتتاح شد و در اواخر سال ۱۳۹۵ با تغییرات در ساختار و اهداف نامش به موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تغییر کرد.

پاورپوینت تحلیل نمونه موردی باغ موزه دفاع مقدس ایران

ساختمان اصلی موزه شامل ۸ تالار است. تالار آستانه که در واقع آستانه‌ای برای ۷ تالار پیش رو محسوب می‌شود؛ به تصویرسازی در مورد مبارزات مردم ایران با حکومت پهلوی در دهه ۳۰ شمسی تا ورود امام خمینی در بهمن ماه سال ۱۳۵۷ می‌پردازد. خود تالار آستانه شامل دو بخش می‌شود.

از تالارهای دیگر موزه می‌توان به تالا حیرت و حقانیت اشاره کرد. این تالار نشانی از شوک و حیرت مردم ایران از آغاز جنگ تحمیلی است. تالار دفاع نشان‌دهنده دفاع شجاعانه و بی‌باکانه‌ مردم پس از شروع جنگ تحمیلی است. تالار‌های آرامش، شهادت، پیروزی، سرانجام و پروانه‌ها از دیگر تالارهای این موزه به شمار می‌روند

باغ موزه دفاع مقدس با وجود امکانات خاصی مثل کتابخانه‌ی تخصصی، تالار شهدا، تالار عکس، باغ دره، تالار پیروزی، دریاچه و آب‌نما و دیگر فضای اختصاصی محیطی خاص و ویژه را برای علاقه‌مندان خود فراهم کرده است. در باغ موزه دفاع مقدس تهران سالانه جشنواره‌های فیلم و نمایش فیلم‌های دفاع مقدس، رزمایش‌ها، همایش‌ها، نمایشگاه‌ها و برنامه‌های فرهنگی هنری زیادی برای بازدیدکنندگان برگزار می‌گردد.

یکی از نقاط قوتی که در برنامه معماری بنا دیده می شود، این است که مخاطب را پس از بازدید از فضاهای داخلی موزه، در گام نهایی به یک مسجد در ضلع شمالی می رساند. این همان “مسجد جامع خرمشهر” است که نماد مقاومت ایران است و از آنجا که عینا بازسازی شده، از معماری اسلامی ایرانی بهرمند است و دیگر از پست مدرنیسم خبری نیست،

پاورپوینت تحلیل نمونه موردی باغ موزه دفاع مقدس ایران

در میان تالارهای مختلف این باغ‌ موزه تنها تالار پروانه‌ها جنبه موزه‌ای دارد. این تالار برای معرفی سرداران دوران دفاع مقدس در نظر گرفته شده است. دیگر تالارها جنبه رویدادی دارند و می‌توان تمام اتفاقات دوران دفاع مقدس را در آن به‌شکل زنده در همان حال‌و‌هوا دید. این تالار به این جهت پروانه‌ها نامیده شده است که به یاد شهدای هشت سال جنگ تحمیلی و نیز معرفی فرماندهان شهید می‌پردازد.

تالار آستانه بخش دائمی موزه و نمایش‌دهنده مجموعه وقایعی است که در فاصله سال ۵۷ تا آغاز جنگ منجر به پیروزی انقلاب اسلامی شد. همچنین روزهای آغازین جنگ تحمیلی را نیز در این تالار به تصویر کشیده‌اند.

پاورپوینت تحلیل نمونه موردی باغ موزه دفاع مقدس ایران

تالار دفاع نمایش‌دهنده ساختار دفاعی کشور، از ارتش و بسیج گرفته تا نیروهای مردمی، است؛ کسانی که در دفاع از خاک و تمامیت ارضی کشور تلاش کردند. این دفاع در کنار استفاده از ادوات جنگی به نمایش در می‌آید.

همچنين در باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تهران آثار متعدد هنری مرتبط با دفاع مقدس در قالب كارهايی حجمی (نقش برجسته)، بازسازی بازارچه خرمشهر، ماكت عمليات بيت‌المقدس به‌صورت موشن گرافيک چندوجهی، تابلوهای نقاشی مرتبط با دفاع مقدس و خرمشهر به روايت تصويرگری وجود دارد كه بر جذابيت مجموعه افزوده‌ است.

پاورپوینت تحلیل نمونه موردی باغ موزه دفاع مقدس ایران

———————————————————————————————————————————————-

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت تحلیل نمونه موردی باغ موزه دفاع مقدس ایران،به همراه پلان ها و تصاویر
  • فرمت فایل:پاورپوینت
  • تعداد صفحات:54
  • حجم فایل:5 مگابایت  
قیمت قبلی: 120000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

پاورپوینت تحلیل نمونه موردی باغ موزه دفاع مقدس ایران،پاورپوینت تحلیل نمونه موردی باغ موزه دفاع مقدس ایران،پاورپوینت تحلیل نمونه موردی باغ موزه دفاع مقدس ایران

نمونه موردی موزه ,دانلود نمونه موردی موزه در ایران,دانلود رایگان پاورپوینت تحلیل موزه,دانلود پاورپوینت تحلیل موزه,پاورپوینت تحلیل موزه,

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.