پایان نامه معماریدانلود پایان نامه معماریدانلود پایان نامه معماری ارشددانلود پایان نامه معماری رایگاندانلود پایان نامه معماری کارشناسیدانلود پایان نامه معماری کارشناسی ارشددانلود رساله معماریدانلود رساله معماری کارشناسیرساله معماری رایگانرساله معماری کارشناسی

دانلود رساله پارک کودک با رویکرد بازی درمانی

دانلود رساله پارک کودک با رویکرد بازی درمانی+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

کد محصول :K 2

چکیده:

دانلود رساله پارک کودک با رویکرد بازی درمانی

کودک در دنیای امروز جایگاه بسیار ویژه ای دارد تا جایی که می توان آینده ملتها و جایگاه جهانی آنان را براساس خصوصیات کودکانشان پیش بینی نمود.کودکان جهت رشد نیاز به شناخت توانایی ها و نیازهای روحی و جسمی، و پتانسیل های درونیشان دارند. بدین منظور به فضایی نیاز دارند که بتوانند آزادانه در آن بدوند، بازی کنند و خود با توجه به فطرت خویش به جستجو و تجربه بپردازند. اما در شهرهای کنونی کمتر فضای امن و مناسبی برای فعالیتهای کودکان یافت می شود. کودک امروز به دلیل عدم ایمنی و امنیت محیط شهری در اتاق کوچک خود در انبوهی از آپارتمان ها محبوس شده است، و دیگر از آن جنب و جوش و هیاهو جهت شناخت و کسب تجربه در محیط خارج از خانه خبری نیست.

در ادامه با سایت آرک هوم همراه باشید تا پایان نامه باغ آموزشی کودک با رویکرد خلاقیت تقدیم شما عزیزان گردد.

 رساله معماری

 از این گذشته همکاری کودکان و تمایلات آن ها برای ایجاد چنین فضاهایی می تواند در روند طراحی و تبیین نیازمندی های آنان موثر باشد. از اهداف مهم طراحی پارک کودک ارتقاء خلاقیت کودکان، بازی و درمان در طبیعت، شکوفایی، رشد جسمی، ذهنی و اجتماعی، آموزش غیرمستقیم از طریق بازی و تفریح می باشد. این تحقیق از نوع ترکیبی است و به روش توصیفی_تحلیلی می باشد که براساس آمار پرسش نامه ای قرار گرفته است. در نتیجه با توجه به اطلاعات دریافتی به بررسی شاخص های معماری مورد نیاز بازی درمانی برای کودکان پرداخته شده تا به ایجاد فضاهایی به دور از مخاطره و در عین حال انعطاف پذیر بیانجامد.

دانلود رساله پارک کودک با رویکرد بازی درمانی

درحالی که او فضایی می خواهد که بتواند خلا حضور طبیعت را در زندگی اش پر کند، مکانی که زمینه مناسب برای پرورش و رشد استعدادهایش را ایجاد کند. پارک های کودک فضاهایی مختص کودکان می باشند که این فضاها در دنیای امروزه دارای جایگاه ویژه ای می باشند. در طراحی فضای معمارانه ی این نوع پارک ها، فضا باید متناسب با سن، سلیقه و شرایط جسمی و روحی استفاده کنندگانش باشد که معمولا مورد استفاده ی گروه سنی 3 تا 12 سال می باشد. در این پژوهش تلاش بر این بوده است تا فضایی صرفا برای کودکان به نام پارک کودک و با تاکید بر بهره گیری از قابلیت های محیطی و آموزشی موثر بر ذهن و رفتار کودکان و رویکردی جهت ارتقاء و شکوفایی خلاقیت و حس بازی انگیزی در آنان با تدابیر معمارانه طراحی گردد. نتیجه گیری: کیفیت فضایی می تواند بر بهبود توانایی های کودکان موثر باشد. حضور عناصر خاصی در فضای کودکان مثل زمین بازی شنی و لابیرنتها و پیست آب بازی و … آنها را به هیجان می آورد و در رشد شخصیت فکری و خلاقیتی آنها موثر است.

————————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: دانلود رساله پارک کودک با رویکرد بازی درمانی+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی
  • فرمت فایل:wordواتوکد
  • تعداد صفحات:178
  • حجم فایل:22مگابایت
  • توضیحات نقشه:این پروژه شامل نقشه های اتوکدی کامل و مبلمان شده در تمامی طبقات،سایت پلان اتوکدی مبلمان شده،  برش های مبلمان شده ،پلان اتوکدی ستون گذاری تمام طبقات،تصاویر سه بعدی،و نماهای اتوکدی می باشد.متراژ کل بنا ۳۵۰۰ مترمربع و زمین سایت ۱۰۰۰۰ متر مربع می باشد.
  • نکات مهم:1- تمامی رساهای موجود در سایت مطابق آیین نامه های پژوهشی تدوین گردیده است2-تمام رساله ها دارای منابع درون متنی در پایان هر سطر و همچنین فهرست منابع در انتهای رساله می باشند3-نمونه های موردی که در هر رساله آورده شده شامل پلان و نقشه می باشد.4- ظوابط و استاندارد های طراحی در هر رساله آورده شده است.

    ۵-هر رساله شامل بخش اقلیم و تحلیل سایت می باشد.

قیمت قبلی: 200000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

دانلود رساله معماری پارک کودک با رویکرد بازی درمانی+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی،دانلود رساله پارک کودک با رویکرد بازی درمانی+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی،دانلود رساله پارک کودک با رویکرد بازی درمانی+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.